İyi geceler arkadaşlar kendim için yazmıyorum yeğenim 2 aylık oldu. Bugün aşısı varmış sağlık ocağında ki doktor pedifen şurup yazmış bu da eczaneden alıp okumadan bebeğe vermiş. 6 ay altına önerilmiyor. Bişey olmaz demi çok endişelebiyorum. Zaten konuşmuyoruz bana kardeşim söyledi. Görüşmediğimiz için durum nedir bilmiyorum da