Esen-1988 Kızlar bebeğim 8 ay15 günlük aptamil mama kullanıyoruz bu gece maması bitti iki numara biz yanlışlıkla üç numara almışız şimdi fark ettim bu gece üç numara verirsem bi sakıncası olur mu acaba cvp lütfen
Elizan-Evimizin-Cicegi- Esen-1988 verebilirsiniz zaten 3 numara 9-12 ay kullanılıyor sizin bebiste 8,15 günlük kullanabilirsiniz
Esen-1988 Elizan-Evimizin-Cicegi- teşekkür ederim yA ben tan gününü doldurmadan verilmez diye düşündüm de eşimde yok ne yapıcam diye korktum