Ya şimdi bebeğimi yıkadık eşimle o tutuyodu bende su döküyodum kendini atınca kafasına banyo maşrapası değdi tam tepesine üstünü giydirdim mamasını içirdim gazını çıkarırken bi baktım orası kıpkırmızı olmus çok uykusu var uyuycak şimdi de ben sert değmedi diyordum ama kıpkırmızı bişey olur mu ya çok kötü hissediyorum off 😩😭