Sevda00 oğlum 11 aylıkken hamile kaldım hamileliğimin sonuna kadar emzirdim kendisi bırakmasaydı asla kesmez ikisini beraber emzirirdim ki çok istiyordum ama işe başlamış olmam ve artık son haftada sütün kolostruma dönmesi ve tadının değişmesiyle birlikte kendi kendine istemiyorum kötü filan diyip Bıraktı :) tandem emzirmeyi mutlaka araştırın bebeğiniz çok küçük anne sütüne ihtiyacı var. Etrafınızda yok zehirler YOK üçünüze de yetemezsin karnında ki gelişmez filan sözlerine aldanmayın zira çok duyacaksınız çevredeki çok bilmişlerdir 🤦♀️ Bir dönem süt kolostruma dönerken emzirdiğiniz çocukta ishal oluyor bu da aslında onun vücudunun temizlenmesini ve bağışıklığının güçlenmesini sağlıyor onun dışında hiç bir problem yok :) ben hamileler için olan imom balık yağı ve doktorumun verdiği vitaminleri kullanmıştım biraz da beslenmenize dikkat ettiniz mi hiç bir sorun olmaz Allah’ın izniyle ki benim doktorum oğlum büyük olduğu için emzirmeye kesinlikle karşıydı ama hiç dinlemedim iyi ki de dinlememişim :)