e1if sabah 7-7,5gibi güne başlıyoruz. Öğlen 11-1arası uyur. Gece de 8,5 da yatakta oluyoruz. 9 olmadan uyumuş oluyor. Mamayı sadece yatarken içiyor. Onu da kendi bıraktı. İstememeye başladı. Ben yatarken yine bi teklif ediyorum mama içer misin diye bazen içer bazen içmez. Sonra sabah mama diye uyanır. Doğduğundan beri uyku düzeni var o yüzden bizim için kolay oldu. Amiiin amiiin darısı tüm bebeklerin başına 😍