Nilyamom 2bebislianni Gül et olabilir etleri güzel oluyor. Bıçaksız restoran olabilir, uzan et olabilir. FSM de fasülyeli olabilir değişik menüleri var.
sheesyelllow 2bebislianni eğer hava güzel olursa bahcemis var misikoyu geçtikten sonra yazın çok güzel oluyor ciğer seviyorsanız Yusuf çal güzel
cinemmm 2bebislianni inan kardeşler uzan et mudanyada meral abla tabi bunların yemekleri çok lezzetli alkolsüz dendiği için aklıma gelen bunlar