Maral_sultan mama içiyorsa ver canim bende vermekden çok korkuyordum ama yavaş yavaş verdim sonra doktor demekki
çocuğun suya ihdiyaci varmış dedi o yüzden vermelisin bence ben hergun 1 tatlı kaşık verdim sonra benim oğlumun küçük biborunu vardı 30 cc ilk ondan vermeye başladım korkma sudan hiç bisey olmaz 4 ayını doldurmuş zaten verebilirsin