Hamileyim kızlar oğlum olacağını öğrendim Allah’ın izniyle. Etrafımdaki çoğu kişinin tavsiyesi doğar doğmaz 40 ı çıkmadan hatta doğdugunda hastaneden de çıkmadan sünnet ettirmek. Böyle yapan oldu mu açıkçası bende bebekken sünnet ettirme taraftarıyım bişey anlamadan ve çabuk iyileşmesi açısından. Ve de özel hastanede sünnet fiyatları hakkında da Bilgi verir misiniz yeni yaptıranlar fiyatlar ne kadar? İstanbuldayım ben. Esenler avicennada doğum yapacağım orada sünnet düşünüyorum.