MertHan16- Neredeyse hepsi aynı manyaklıkla ilerliyor desene. Benim annem öyle bir şey demiyor neyseki çünkü şu an annemde kalıyorum ve görüyor mamayı başka türlü yemediğini. Ben kızarım da üstelik öyşe bir şey derse al kendin yedir der veririm bebeği eline. Çok mu kolay sanki annelik, evet bizi büyütmüşler ben her zaman derim bizler yalap şalap büyümüşüz. Hangisinin haberi vardı sendromdan, ataktan ya da gazdan? Annem hiç bilmiyor benim atak dönemiymiş ya da sendrommuş. Büyüklerin hiçbir şeyden haberi yok, ağladı mı ver mama, ver meme, ver emzik, salla uyut bitti gitti. Ağlıyor mu? Ağlasın iş var, evde kaynana var, çamaşır yıkancak vs derken hiçbiri bizlerle aman aman ilgilenip anlamamışlar ki dilimizden. Doyurmayı, beslemeyi uyutmayı ebeveynlik sanmışlar. Ama değil öyle maalesef. Hepimiz kolay bebeklerdir herhalde.