Oğlum 17 aylık oldu 11 aylıktan itibaren Emg si Mr ı her ay çocuk nörolojinin yolunu tutuyoruz Genetik test verdik sonuçlarını bekliyoruz hâlâ ama oğlum geçen ay basmaya başladı biraz öncede koltuğa tutundurdum bir uçtan diğer uca tutunarak gitti 🤲🏻 Dünyalar benim oldu sanki birsürü şey söylediler sma olabilir gevşek bebek olabilir vs. İnşallah en son genetik testimiz de iyi gelirse benden mutlusu yok Allah kimseyi evladının sağlığıyla sınamasın kimisine çok basit gelen ayak üstüne basıp koltuk sürüme benim için bir mucizeydi geçen aya kadar yürüdüğü günüde görürüm inşallah