VatanYorulmaz arabayla ucaga kadar binebiliyosun binerken giristeki hosteslere veriyosun arabayi bebegin koltugu olmadigi icin koltukta kucaginda olacak bebegin ucaktan inincede merdivenlerin dibinde hostesler arabayi veriyolar sana iceri girmedende bebegini yatirabilirsin arabaya tekrar senin icin daha kolay olur bagaja verirsen hem erkenden vermek zorunda kalacaksin hemde valizlerle beraber gec alacaksin geriye o sirada da bebegin hep kucakta kalacagi icin seni yorar bana gore en iyisi ucaga kadar arabayla gitmekq