Dün doktora gittik 44 günlük kızım gece hiç uyumuyor dedim ve mama veriyorum. Gece uyandırma artık kendi uyansın gece gündüz kavramı oluştur gündüz çok uyutma akşam yatar sessiz sakin loş ortamda anlasın dedi ve birde ilk meme sonra biberon mu veriyosun dedi evet dedim böylede tamamen bozuyorsun uykuyu dedi ilk 30 cc mama ver sonra memeye geç ilk meme uyuyor çekince uyanıyor be birden hızlıca mama veriyor ve uykusu dağılıyor dedi bende dün dediğini denedim ve işe yaradı gibi bugünde bir deneyim inşallah işe yarar yoksa artık dayanmıyorum sizede belki bir öneri fikir olur 🙃🌼