acelya25 Iyı aksamlar kızlar demır damlası kullanmayan var mı veya kullanmamıs ama kan degerıde normal cıkmıs olan valla benım kızım cok huzursuzlanıyor durmuyor ışl verdıgımız damla alerjı yaptı degıstırdık ama kullanmaktan yana degılım tecrubelı annelerımız yazabılır mı
SaremAselim_0817 acelya25 iki kızımda da asla kullanmadım 6 ayından sonra pekmez veriyorum çok şükür değerleri de hep iyi yani
Deletedmom5284 Marka değiştirip kullanın bence önemli o demir pekmezle falan olacak iş değil vitamin kullanmalı
keskebirazuyusam Ben hiç kullanmadım ve kullanmıyorum. Oğlum 11 aylık, kan ve vitamin değerlerini düzenli olarak kontrol ettiriyorum bir sorun yok çok şükür
ikinci_yeni acelya25 kullanıp kullanmama kararını siz değil tahlil sonucuna göre doktor verirmeli, alerji yaptıysa doktorunuza danışarak değiştirebilirsiniz.
acelya25 ikinci_yeni dedım ya zaten doktor degısrırdı baska verdı ama basıma boyle bısey geldıgı ıcın kullanmak ıstemıyorum
BuzluKahve acelya25 demir çok çabuk yerine konulan bir mineral. Rutin başlatmadı doktor, 1 yaşında tahlil yaptırıp bakarız dedi. Tahlil sonucunda biraz düşük çıktı, 1 ay kullanıp bıraktırdı doktor. Yani 17 aylık, toplam 1 ay kullandı.
Denizgozlum acelya25 biz kullanmadık. Ama kullanıp kullanmamaya karar vermek için önce kan testi yaptırmanız lazım.3 gün ilacı kullandım yan etki çok yaptı. Sonra kan değerlerine baktırdık. Bizim demirimiz iyi çıkınca doktor kullanmanıza gerek yok dedi. Şu an 16 aylık hala demiri iyi. Aslında demir ilacı konusu d vitamini gibi değil.D vitamini bütün bebekler gelişim için kullanmak zorunda. Demir ilacı ise sadece önlem amaçlı. Ülkemizde anemi kansızlık oranı yüksek. Bu yüzden sağlık ocakları önlem amaçlı veriyor. Ama çocuk doktorlarına göre önce 6. Ayda kan testi yapılmalı ve eğer demiri düşükse ilaç kullanması gerekiyor. Demir eksiliği varsa mutlaka kullanmak zorunda pekmezle vs geçmez. Ama eğer normal sınırdaysa kullanmanıza gerek yok.
acelya25 Denizgozlum ya acıkcası bende kana bakılıp karar verılmesı gerektıgını dusunuyorum ama doktor kana bakmaya gerek yok her bebege verıyoruz dedı rutinde
Catlover acelya25 benim arkadaşımın bebeğine doktor Demir’i normal diye başlamadı demir damlası kabız olcak huzursuz olacak gerek yok kontrol ederiz arada dedi benim kendi kızımın sınırda olduğu için kullanıyorum mesela