Ssssraa https://i.hizliresim.com/Ydrnkj.jpg Dün göbeğimiz düştü. Bugün banyo yaptırdım ama göbeğe dikkat ettim su gelmemesine. Yine de bi pişmanlık yaşadım korkuyorum bu şekildeydi göbeği. Sıkıntı yaratır mı artık? İçim çok huzursuz. Lütfen yardımcı olur musunuz
Zeynepecrinannesi Ssssraa ilk boyle oluyor daha sonra yavas yavas kapaniyir merak etmeyin sarimsi akinti ve kızarıklık olmadıkça korkmayın
Ssssraa Deletedmom280 kuzum bu görünüşü normal mi? Sarılık var ya orada acaba kurumadan mı yıkadım diye korkuyorum
Ssssraa Snmmns Janss Zeynepecrinannesi Deletedmom280 Zuzuuu yaa içimi çok rahatlattınız Allah sizden razı olsun çok sağolun💜
Janss Ssssraa Çok iyi görünüyor . Kurumuş bile nerdeyse . Çok iyi yapmışsınız yıkayarak elinize sağlık 🤗
Snmmns Ssssraa ben daha hastaneden gelir gelmez bebegimi yikadim canim hicde sorun olmadi gobegi dustu gene hemen yikadim bi sorun olmadi sukur
Farahzeynep Biz 3. Gün yıkamıştık daha göbeği düşmemişti, hastaneden çıkarken yıkabilirsiniz dediler zaten 🤗
Ssssraa Farahzeynep bana düşmeden yıkama dediler, bir de ilk defa böyle görüyorum. Düştükten sonra o kalan kısmı beni korkuttu acaba kurumadan mı yıkadım diye çok korktum🙏🏻
Farahzeynep Ssssraa hastaneden hastaneye fark ediyor herhalde 🤔 kordon bağına dikkat ederek yıkayabilirsix, bağına da kuruyana kadar gazlı bez ile ilaç sürün dediler. 🥺
Ssssraa koncuy69 çok doğru diyorsun mantıklı. Ama insan lohusa olunca ve ilk bebeği olunca mantığı devre dışı kalıyor🙈
Ssssraa Farahzeynep bana hiç öyle şeyler söylemediler. Evet demek ki fark ediyor. Ama sıkıntı yok diyorsanız ne mutlu😊