İyi geceler 6. aydan sonra gaz problemi tekrar oluşur mu? Gündüz hiç sorun yok ama geceleri saat bası ağlayarak kalkıyor karnı siskin oluyor gaz yapınca tekrar uykuya dalıyor. Sanki ilk üç aya geri döndük öyle çok ek gıda vermiyorum sadece meyve veriyorum iki tane de diş çıkarttı onla mı alakalı bilmiyorum , doktora gitmeli miyim