Önce eşim oldu ama negatif çıktı korona testi sonra bana bulaştı sonra kızıma benim 7 . Günümde kızım pozitif çıktı kızımın 8.ci günü bitti ama öksürek başladı kızımda üç gündür falan tekrar tekrar birbirimize bulaştırırmıyız acaba koronayı . Benimde iki üç gündür boğazım batıyor falan 🤦🏼♀️ Napcaz bilmyrm birde memlekete gidecez izinimiz geldi geçiyor bu durumda gitmek de istemiyorum