Mugerrr Sleepyden memnun kalmayıp baby turcoya geçtik yeni. Biraz pişik yaptı ve değişik bir kokusu var. Azıcık idrar yapsa bile kokusu hemen geliyor
Deletedmom_32 Mugerrr kaç aylık ne sıklıkla değiştiriyorsunuz bizde doğduğundan beri baby turco kullanıyoruz ama Hiç koku falan almadım ben
Mugerrr Mrymseyid ilk paketi açtığımda böyle bir koku yoktu yarısını bitirdik koku başladı. Yine idrar yolu enfeksiyonu mu oldu diye düşündüm bezi kokladım bezde kokuyor.
Ezgi79 Sleepyden geçiş yaptık hiç de öyle bir sorun olmadı internetten sipariş veriyorum mis gibi kokuyor geldiğinde sonradan malum bezi dolduruyorlar sizce de kokması normal değil mi yani
Mugerrr plakayerli sleepy de de vardı koku ama çok azdı. İçindeki tomurcuklar çıkıp çocuğun bölgesine yapışıyor diye değiştirdik
Mugerrr Deletedmom_32 2 saatte bazen 1 buçuk saatte değiştiriyorum. O kokudan rahatsız oluyorum. 9 aylık olmak üzere
Ezgi79 Mugerrr bir de internetten alıp denemek de fayda var bence ya da aldığınız marketten almayın başka marketten deneyin
plakayerli Mugerrr o kristaller gibi dökülmeleri de ben molfixte yaşadım 🤣 her bez her bebeğin çişiyle farklı bi tepkimeye giriyor heralde
Deletedmom_73 Mugerrr Hiç öyle bir sorun yaşamadım baby turco daha iyi geldi çok severek kullanıyorum.
Nefesin-Annesi Mugerrr bende Sleepy kullanıyordum gelen zamlardan sonra baby turcoya geçtim kokusundan değil ama 2 saat almayım altını tenine bezin şeker gibi bişeyler yapışıyor çocuğum pek memnun kalmadım yani onuda değiştircem sanırım