Selamün aleyküm kızlar 4 yaşında ki oğlumun alerjik astımı var alerji bölümüne ilk defa götürdüm kan testi verdik salı günü de deri testi yapılacak ama kanında sedimantasyon u 21 çıkmış kanda çökme demekmiş ama ne bileyim kafama takıldı salı gününe kadar da düşünür dururum Google da iyi şeyler yazmıyor insan da korkuyor bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı acaba