Merhaba anneler 1 yaş bebeğe neler veriyorsunuz ? Ben her şeyi veriyorum yediğimiz her yemekten sularından vs hepsinden .. Fakat şu son 1 haftadır keçi sütü aldım onu da veriyorum ama ikinarak ve az az yapıyor kakasını fitil attim az önce gliser fitil biraz rahatlatır diye sıvı yemekler de veriyorum ama neden böyle oldu anlamadım üstten 3 dişi çıktı dördüncü de çıktı alttan da iki diş çıktı azı dişi sismis sol dan aşırı huysuzlguu var bana da çok duskunlesti bununda yani disinde etkisi olabilir mi bilemiyorum.. bilen başından geçen annelerden tecrübe bilgi almak istiyorum teşekkür ediyorum şimdiden 🙏🏻🙏🏻