Arslann Minies kullanıyoduk ama sanırım migros coklu paketleri kaldırmıs artık bulamıyoruz ne önerirsiniz
Asel21 Arslann bende minies kullanıyordum dediğiniz gibi kaldırmış şuan Jenny willy kullanıyorum BİM’in bezi
luciferrr Arslann Ben sleppye bayıldım Bi çok bez kullandım ama en memnun kaldığım sleppy ve molfix sakın baby turco ve bebem natural almayın 🤦♀️
ArdicEge luciferrr baby turco dogadan mı almayın dediginiz? Bende bugun ilk defa baby turco dogadan siparis ettim herrrkes cok övüyor diye. Normalde prima premium care kullanıyorum.
papatyataneleriii Arslann iki çocuğuma da e bebeğin kendi markası olan baby me kullanıyorum çok memnunum
Funda80 Arslann soffia kullanıyorum bir numarada büyük alıyorum sızıntı filan hiç yaşamadım çok memnunum
Mom_my Arslann kesinlikle tavsiye edeceğim tek marka goon çok güzel emiyor ve asla ıslaklık hissettirmiyor kokuyu çok fazla yaymıyor çok memunum çok kaliteli ve güzel
ArdicEge Arslann 9 aylık bebegim bu zamana kadar premium care kullandım ama bugun cook övülen baby turco dogadan külot bez siparis ettim, herkes cok memnun bakalım insallah bende memnun kalırım🌸
luciferrr ArdicEge evet yaa poşet gibi çok çabuk doluyor taşıyor vs. Yani ben hiç beğenmedim bide külotlusunu aldık eziyet resmen 🤦♀️
bikerem ArdicEge bildiginiz poset o bez,tek ciste topaklaniyor,1 paket deneyim dedim bin pismanim. Prima ile başladık onunla devam ediyoruz,primadan sonra belki oyle gelmistir🤷♀️
alinsmom1 Arslann Sleepy ve molfix . Asla baby turco denemeyin bile kızım sabahları sırılsıklam kalkıyordu kullanamadım bile .
manicurist Arslann jenny will kullandım numara bulamıyordum sleppy kullandım onlardada fiyat yüksek icindeki bez sayısı az diye bıraktım baby turco muhteşem bir bez ama onuda artık marketlerde bulamıyorum e bebekte satılmaya başlamış numarasını bulamadım bu sefer şuan mavi paketlerdeki yeni çıkan molfix serisini kullanıyorum kızım 1 yasında 6 numara kullanıyorum
elfen Kubra0603 evet normal cırt cırtlı bezi de, külot bezi de baya iyi. fiyatı da diğer markalara göre uygun.