Aysetopll normal canım sabret hepsi geçiyor. Bn emzirme saati gelmesin isterdim. O sütümü cektikce her seferinde sızlama olurdu sanki ağrısı beynime işlerdi. 2,3 aya geçiyor göğüslerin terbiye olup yımusuyor. Sütlerin tabi
Ki kalıyor korkma. Evet uyandırmak cok zor altını acın kulagnı burnunu sıkıştırın bir seyler yapın ıslak mendille silin tutturmaya calısın