kaansmom Kızlar dün yakın arkadaşımı görmeye gitmiştim hastaneye kusuyor demişti reflüdendir vs demiştim akşam yoğun bakıma almışlar 😔 sabah eve gelmiş çok ağlıyor yeni öğrendim bende 1 hafta kalıcakmış sanırım bunun gibi durum yaşayan anneler varsa tehlikeli mi 1 hafta sürermi çıkması bebeğin?
gs271019 kaansmom ne olur ağlamasın.. Benim bebeğimde doğduğunda enfeksiyon vardı bende çok üzüldüm çok ağladım sütüm gelmedi :( 6.gün hastaneden çıkmıştık. Antibiyotik tedavisi uyguluyorlar tehlikeli bir durum değil korkmasın. Her güm saatinde antibiyotiği vuruluyor. Onun için yapacağı tek şey ona süt götürmek. Kendini üzmesin. İnşallah sağlıklı bir şekilde kucaklarına alıp evlerine dönecekler.💔
Zeynep5858 kaansmom Benim kızımda da çıktı hastaneye gitmiştik ordan kapmış. 3 gün yatırdılar korkma antibiyotik tedavisi veriyorlar toparlıyorlar Allahın izniyle.
Noname21 kaansmom yenidogan olduğu için tedbiren alıyorlar. Daha fazla ilerlemesin diye. Çok sık oluyor yenidoganlarda. Atlatir merak etmeyin
Acemianne26 kaansmom bende bundan 9 gün önce çıkardım bebeğimi kuvezden, enfeksiyon vardı kusuyordu, çok şükür çıkardım yavrumu 9 gün kaldı kuvezde , ben çok üzmüştüm kendimi , arkadaşınız üzmesin kendini..
kaansmom gs271019 elim ayağım kitlendi duyunca şaşırdım nasıl teselli vereceğimi bilemedim inşallah 🙏🏼
Acemianne26 kaansmom teşekkür ederim çok şükür benim bebeğim çıktı darısı arkadaşınızın bebeğinin başına , sağlıkla çıksın inşallah ama uzmeisn kendini geçiyor , bende burda post açmıştım bir sürü anne bana destek olmuştu aynı şekilde, onalrda bana aynısı demisti
Ebruu67 kaansmom bizimde kaninda bakteri vardi 1 gün kuvezde kaldi 6 gunde hastanede kaldik.Bende cok agladim cok üzüldük.Ama hepsi geciyor gecti.Antibiyotukle iyi olcak merak etmeyin çok geçmiş olsun