linamommmmm hamileligim boyun o acıyı çektim doğum yaptıktan sonra da 1 ay çektim artık acille içli dışlı olmuştuk böyle bir acı olamaz Allah yardımcınız olsun. Ben tuvalete oturur pozisyonda oturuyordum biraz rahatlatıyordu. Çorba ile beslendim ameliyat olana kadar çünkü ne zaman katı ve ağır yemekler yesem ağrımı tetikliyordu. Doktordan arveles iğne yazdirmistim çünkü 1 ay boyunca her gün günde 3 4 defa acile gidiyordum. Ağrım başladığı an iğneyi komşumuza vurduruyordum böyle böyle idare ettim