Maria123 asocialmom burdan öğrendiğime göre iyi değilmiş. İki farklı mama kullanmayı neden istiyorsunuz.
EsZe asocialmom uyguladınız mı 2 farklı mama acaba? Sorun yaşadınız mı? Ya da doktora sorabildiniz mi? Ben de dünden beri böyle bi şeye kalkıştım ama emin olamıyorum 🤷♀️
asocialmom GUBILIK bildiğin olmuyo canım 😞 kabızlık gaz sorunu oluyo tek bunları yaşamadığımız humana var ondanda kahve rengi toz gibi şeyler çıkıyo ne kullanıcamızı sapıttık
GUBILIK asocialmom ben ilk evolvia kullandim. Cok gaz yapti keza gazli bebekti zaten. Akabinde golden goat kullandik yine olmadi. Probiyotik icerikli oldugu icin hipp combiotic aldik. Bagirsak florasini duzenlemeye yardimci. Cok iyi geldi. Hala da kullaniyoruz.
asocialmom EsZe uyguladım ama kısa süre . Yani o da aptamil ve aptamil conformil sonra hemen düzene girdi kaka sorunumuz çok şükür doktora soramadım açıkcası 1 kutu bitirdik tek aptamille devam ediyoruz şu an
EsZe asocialmom anladım teşekkür ederim. Dediğim gibi içime tam sinmiyo acaba iyice bağırsak düzeni bozulur mu diye. Benim aynı markalar da değil bi de. Sanırım vazgeçicem 😊 çok sağolun tekrar