Bizdede aynı durum mevcut 2 aylıkken diyete başladım asla mamayı kabul etmedi oğlum. Emzirdiğim için hala diyetteyim süt yumurta ve susam kaldı suan alerji yapan ve oğlum 18 aylık hala devam. Ya düzgün doktora denk gelemedik yada uzun sürecek bilemiyorum ama çok yıpratıcı bir süreç