Kizannesi92 Gulayyilmaz enfeksiyonla doğmuş kızım kan isiyordu beşinci günde benim israrimla ortaya çıktı iki aylıkken tekrarladı
Minik-kus Gulayyilmaz benm kızımda oldu birz zor günlerdi ama şükrü iyi gibiyiz şuan 3 ayda bı kontrole gidiyoruz ama tabi böbreklerde birz sıkıntı yarattı kristallenme var taş yada kuma donbilie o yüzden 3 ayda bı ultrafon idrar ve kültür veriyoruz bu ayda kültürde sıkıntı çıktı ultrasonda yarın bakalım inşaallah bı sıkıntı cikmaz
Gulayyilmaz empatikbiri 2 gündür ateşini 37.5 dan düşüremiyorum yediğini kusuyor doktor idrar yolu enfeksiyonundan şüphelenebiliriz dedi ama bilmiyorum sizlerin vereceği bir tavsiye var mı
210921 Hemen git idrar kültürü ver benim kızımda da var tahlil verdik haftaya doktora gidecez önlem alınması gerekiyor ve kiz bebeklerinde tekrarlıyor muş sürekli o yuzden temizligine dikkat etmek gerekiyor. Geçmiş olsun
Gulayyilmaz selosunannesi 210921 evet tekrarlayan bir durum sizlerede geçmiş olsun götüreceğim bu gün doktora
selosunannesi Bende şimdi post açtım bizdede çıktı ateşiyle anladım inşallah bonreklerine zarar vermemistir antibiyotik verdi
empatikbiri Gulayyilmaz doktora gidecektiniz gittiniz mi bilmiyorum ama tekrarlıyor demişsiniz, çocuk nefrolojiye de bir gösterin bence. Bizimkinin her iki böbreğinde de idrar geri kaçışı olduğu tespit edildi.
Gulayyilmaz empatikbiri yarın gideceğiz tekrardan öneriniz için teşekkür ederim götüreceğim allah razı olsun