Kızlar oğlum 9 aylık. 2 gün önce sağ kasığında fıtık olduğunu ve ameliyattan başka çözümü olmadığını öğrendik. O kadar üzgünüm ki.. Yaptıran varmı aranızda süreç naısl ilerliyor çok endişeliyim. Sünnetle beraber Yaparız dedi doktor. Ben sünneti bile sitres yapıyorken şimdi ikisi beraber olacak 🤦🏻♀️