nazlieylul Balgam ve hırıltı var ağzına da geliyor yaşayan var mı ne yapabilirim saatlerce ağladı birden bire öğürdü başgsmı çıkaramadı
Merveee34 nazlieylul lütfen hemen hastaneye götürün . Daha çok küçük burda hiçbirsey öneremeyiz 😞 bebeklerde çok çabuk ilerliyor .
Kizannesi92 nazlieylul hastaneye götürün dört aylık kızımda da vardı antibiyotik başladılar ve balgam söktürücü
nazlieylul Merveee34 aspiratörle çektik biraz rahatladı emzirdim sakinleşti şimdi hırıltı daha var bilemedm bnde çok ağladı gazı var gibi ama ağrısı sancısı vardı sanırım mardindeyim iş gerrği okadar kötü ki sağlık sistemi götürsemde anlamıyolar bilemedm bnde
nazlieylul Kizannesi92 12 günlük antibiyotik verirler mi ki geçmezse yarın da ozaman götüreceğim ilk fırsatta
Kizannesi92 nazlieylul en iyisini doktor bilir belki onlar fizyolojik serumla temizler ler geçer ama bildiğim bir ay altına antibiyotik vermiyoruz demişti doktor