MrsMavisss aslında yenidoğan her gün yıkanması iyi oluyor bir yandan da. Hem rahatlıyor, sakinliyor suyun içinde kendini de güvende hissediyor hem de gaz sorunu karın ağrısı olmuyor. Bende ilk 2 ay her gün yaptırdım hiç aksatmadan doktorumda önermişti oğlumda bayılıyor suya. Ama şimdi havalar soğuk tabi insan korkuyor eğer evin sıcaksa bence her gün yaptırman daha iyi🙏🏼