Arasta Anneler günde kaç kere emziriyorsunuz ben 6 kere falan ama artık çok az geliyor sizin de öyle mi? Ya da bu dönemde azalmayı hissedip sonra kesilen oldu mu?
rua_da_senhora_das_verdades Hiç saymıyorum kaç defa emzirdiğimi 😅 ama zaman zaman azalıp artıyor. O Llda bebeğimin emmesinden kaynaklı. Mesela bu ara diş çıkarıyor sık sık emmek istiyor..Dolayısıyla süt az gibi geliyor çünkü memenin dolmasına fırsat kalmıyor vs.
tugbahy6 rua_da_senhora_das_verdades aynı fırsat kalmıyor kızım 10 aylık bazen sık bazen meme aramaz sayanlara da şaşırıyorum yani hiç saymadım veriyom hep 🤣
Arasta rua_da_senhora_das_verdades evet zaten sayısı değişiyor genel olarak yazdım kısaları düşünmeden haklısınız sanırım onda da az da olsa içtiği için dolmuyor da olabilir
Arasta tugbahy6 ben de saymazdım da arkadaşım sorunca bir sorguladım azalma da hissedince acaba az mı emziriyorum diye düşündüm 😅