zaydn Bugun hasteneye gittim 4 aylık oturtabilir miyim kısa kısa dedim beynine zarar verirsin 6. ayı bekle dedi hiçte muayene etmeden söyledi hanı basını tutuyor mu galan bakmadan dedi herkes farklı diyor anlamadım
Melesss zaydn ne alakaymış? Bebeğin gelişimine bakılarak karar verilir. Biz 3,5 aylıkken destekli oturmaya başladık. Beyin ne alakaymış? Saçmalamışlar
Muges4 zaydn bizde iki gün önce 4 ay kontrolüne gittik. Oturtabilir miyim kısa kısa dedim önümüzdeki ay dedi doktoru. Oysa ki başını filan sürekli kaldırıyo oturmakta istiyo yani
UcuBulunamayanBant zaydn ne alaka anlayamadım bana doktorumuz 4ay kontrolünde destekli bı şekilde az az oturtmaya baslayabilirsin demişti 4.ayda başladım ben
zaydn bisenakillisinzaten ben de anlamadım ki acaba beline mi dedi dedim sonradan hızlı konuştuğu icin anlaşamadık
zaydn Melesss oturtsam mi çocuk yattığı yerden kendi kalkmak istiyor elimi tutunca kalkmaya çalışıyor
Yaduuu zaydn kızım da kalkmak istiyor resmen. Çok mutlu oluyor oturma pozisyonuna gelince. Dr kucağında destekli tutabilirsin henüz erken 5. Ayda dedi.
MilkLover zaydn osman gönülal 3 aydan sonra ufak ufak oturtun alışsın, 6. Ayda ek gıdada oturtamazsınız diyor. Bu doktorlar aynı kitabı okumuyor mu ne yaşıyor bunlar.
ellerimtombik1 MilkLover ben de 3 ay da oturtmaya başladım çok hevesli istekliydi şimdi 5 aylık az kaldı desteksiz oturmaya zaten ek gıdaya başlayacağı için oturtulmalı diye düşüyorum Osman Gönülalın videosundan sonra rahat rahat oturttum
MilkLover ellerimtombik1 aynen bende o videodan sonra ufak ufak oturtmaya başladım, çocukta istekli oturma konusunda. Ama her konuda olduğu gibi bu konudada bi karmaşa var.