3 sene önce dışım kırıldı ortadan ayrılmıştı. 3 gündür ağrıyor üst sol tüm dişlerime vuruyor ağrısı. Evde açılmamış 1 kutu augmentin var acaba iltihaptab mi ağrıyor yoksa başka bişey mi var bilmiyorum. İhtimalleri sayacak olan varmı. Dişçiye gideceğim ama randevu bulamıyorum özele gitsem kanal tedavi dolgu 1000 TL. Ona vericek durumum yok. 😔