Busramaden Be1 ilgilenmeyın sakınce ızleyın bı sure dıkkat cekıp ıstedıgını yaptırmak ıstedıgı ıcın her seferınde uzerıne bıraz daha koyucaktır ama ılgılenmez bırakırsanız zamanla azalıcaktır
buselidunya Be1 1. yaşına girdiğinden beri bizde de durum aynı. Güler yüzlü mutlu bebe gitti yerine huysuz, herşeye mızmızlanan, yemeyen, uyumayan bebe geldi şu an 15 buçuk aylık halâ öyle🥲
Be1 buselidunya Ben geçer diye umuyordum ama demek ki geçmiycekmiş🙄 Evet uyku düzeni falan da bozuldu bi anda geceleri çığlık çığlığa uyanıyor😔
buselidunya Be1 2 yaşa doğru düzelir diyolar ama bilemiyorum her çocuk farklıdır belki daha beter olur biz de mahvoluruz😃
Be1 buselidunya Ben ona hiç inanmıyorum😄 40 ı çıksın düzelir 3 aylık olsun düzelir dediler dediler hiç düzelme olmadı😄😄
Saresi Busramaden ben de dediğiniz gibi yapmaya çalışıyorum. Hatta oyuncak attığında onu atmasının yanlış olduğunu isterse top atabileceğini söylüyorum bu baya etkili oldu