Kızım 11 aylık üsten 3 dış birden cikartti ne zmndir rahtsizdi ateşlendi düzenli calpol kullanıyorum şuan düştü biraz ateşi sürüp etkisi geçince çıkıyor tekrar 38 e kadar cikio bide hafif soğuk algınlığı var aferin şurup verilirmi acaba veren kullanan oldu