21Zeynom72 benim bebeğim de 1100 kg doğdu hiç telaşlanma annesi onlar zamanla kilo alıyorlar. Şuan kro 4,5 aylık ve 4,800 kilo. Aptamil prematil kullanıyoruz. Normal de 3,5 kiloya kadar kullanılıyor ama benim doktorum 52.haftayı tamamlayana kadar kullanacaksınız dedi. Bu sayede de kilo alımı güzel ilerlemeye başladı. Sizde doktorunuza danışsanız belki devam et der.