Benm de 3 aylik bebeğim 3.5 kilo doğdu 5 kilo olmus bu ay sadece 300 gram almis ama sağlıklı mu sağlıklı oyuzdrn kafaniza takmayin. Ayrıca doğduğundan beri memeyle boğuşarak emziriyorum. Kasik biberon yada normal biberon almiyor. Şırıngayla sütümü sagip bile vermeye çalıştım ama almiyor. Mama vermeye calissam bunlari reddeden bebeğe daha nasil vereyim. Gidişine biraktim, saldim bende . Doktorum saglikli deedi ya bana yeter. Sizde kimseyi duymayin gerekirse 3 maymunu oynayin gormedm duymadım bilmiyorum. Dışarıdan gelen her etkene kapayin kulaklarınızı. Sadece bebeginize odaklanin. “Biz cok güçlüyüz ve ustesinden gelemeyeceğimiz hic birsey yok” diye düşünün ☺🙏