Nihal-7
Sizin bebişede yaramamış demekki.
Biogia hep buzdolabında kalsın. İlaç zaten 1 ayda bitiyor. O ilacı eczaneden alırken bile buzdolabından yada soğutucudan cıkarıp verirler. Açtıktan sonra normal dolaba koyabilirsiniz deniliyor ama biz buzdolabındaki etkisini daha iyi hissettik. Her gün 5 damla vereceksiniz. Düzenli bir şekilde ve aynı saat aralığında. Bir iki güne de faydssını görürsünüz zaten. Damlanın gaz cıkartma özelliğinin yanı sıra bagırsak düzenleme özelliğinde mevcut kabızsa normal, ishalse de normal kakaya dönüştürüyor. Kullanımı çay kaşığını ıslıyordum ben ilaç üstüne yapılmasın diye sonra üstündeki suyu akıtıp 5damlayı kaşığa damlatıp yavaşca bebeğime içiriyordum.