Ryhangkce korkma korkma en kötüsünü düşünürsen iyiler geldiğini zaman iyi olduğunu anlarsın ben hep en kötü ne olabilirki derdim bakıyom ikisi ağlı en kötü bu oldu yani yada büyük oğlum hastaneden gelince küçük oğlumu tokatladı en kötüsü bu 2 ay sonra alışıyorlar ama şimdi küçük ağlayınca büyük ya biboronunu getiriyo yada emziğini sussun diye ceee falan yapıyo ikisi bi anda büyüyüp gidiyolar şöyle düşün birdi var bi tanede geldi 3 5 yaşına bida hamilesin ne güzel rahatladım derken bida doğum lohusa falan filan ama şimdi noldu alışık olduğun için zorlanmışcaksın hatta ilkkinden daha tecrübeli oluyorsun