Ryhangkce insanlar hep konusur hiç aldırış etmeyin ben 5 sene ara verdim benim de çok ara verdin diye başımı yediler ikinci oldu üçüncüyü de yap diyenler var susmazlar senin anlayacağın. Sen en iyisini yapmışsın 🙈 çok ara vermek zor oluyormuş benim arkadaşım var 3 çocuğu var peşpeşe kızı eleştirirken asıl doğruyu yapan oymuş şimdi kıskanıyorum valla çocukları büyüdü bebeklikten çıktılar rahatladı artık 😁