Kızlar doğum sonrası bu 2.adetim ve cok yoğun adet oluyorum..Doktoruma sordum uzun sürerse gel dedi..karnim da gurulduyor..ishalim zannediyorum ama değilim.. Adet sancısı ama değişik versiyonu sanırım bu..Parçalar geliyor birde kanla..Sezeryan doğu yaptim..Sizce ılık bir duş iyi gelir mi?Agrilar var karnimda kanama da cok yoğun enfeksiyon da olduğu için yanma yapiyor ..Oğlum uyursa duşa girecem..Sizce ılık duşta daha çok mu artar kanama