Minikmucizemiz1301 2.ay asisi en zor gecen asiydi. Bexero dan bile ağır geçirdi oglum saatlerce agladi aglamaktan helak oldu artik calpol verin agrisi vardır verem asisi cok agir bir asi. 2.gune bir seyi kalmaz inşallah. Siz kucaginizdan ve memenizden ayirmayin. Su an kucaginizda ve memenizde rahatliyor mahrum etmeyin kuzucugu ☺️