13 gunluk olduk biz bugun dr gittik bebegim 3045 gr dogdu hastane cikisinda 2850 gr bugun tartildiginda 3 kg cikti ve dr az kilo almis dedi gelisim geriligi olabilir dedi bir memeden 10 dk vee orekiaindende 10 dk ver snra geei kalani mamayla tamamla 1 hafta sonra gel dedi ama cok cok uzgunumm ya bilgisi olan varmi