MelekGuleryuz Aynı şeyleri bende yaşadım. Enfeksiyondan 5 gün yattı. Emmek istemedi hep ağlıyordu memede. Geceleri uykusunda emiyordu sadece. Gazdan dolayı emmek istememiş, sancısı olduğu için. Ayrıca kolik bebekti. 2. Ay bitince emmeye de başladı bi anda. Kolik bitti, gaz sancıları bitti emdi oğlum. Sürekli sağıp vermek çok yoruyordu beni. Çok şükür geçti bitti o dönem. Şimdi de dişleri çıkacak o yüzden biraz meme reddi yaşıyoruz ama yine de emziriyorum. Pes etme yeter ki. ☺️