Neseee süt kokusu almadığı için diğer insanlarda daha kolay uyuyor. Onlarla yapacak başka bir şeyi olmadığını düşünüyor. Halbuki siz onun oyun arkadaşısınız, yemeğisiniz, sevip sarmalayan şarkı söyleyenisiniz. Bence her bebekte var bu, babaya hep daha az zulmederler. Anane dedeye gündüz ne zaman bıraksam e bu çocuk 3 saattir uyudu hep hiç sevemedik diyorlardı bebekken, ben evde anca 1 saat deliksiz uyutabilirdim😁kendinize yüklenmeyin, bebeğinizin sahip olduğu en iyi anne sizsiniz. Hiç bir bebek keşke daha iyisi olsaydı demez 🤣