bukaga kuzu sen yedirmiycen, bugün menü de prasa vardı 14 aylık bu arada.Normalde hep yer prasa yemeğini. Ama bugün gene Önüne koydum, ıı dedi,yani hayır.aldım yemeği önünden 1 saat sora bi daha koydum, gene ıı dedim. Bende söylendim kendi kendime, keyfin bilir valla,sen yemezsen ben yerim güneş hanım dedim.
(çok severim prasayı)koydum kaseye,kaşığı doldura doldura yemeye başladım, bi de hımmmm çekmeye başladım, bi de baktım bizim küçük hanım usul usul yanıma sokuldu,elini sokmaya başladı yemeğime, oturduk beraber yedik aynı tabaktan.Yani sen ısrar ettikçe kötü sen olursun.Senle yemek yemek istemez.ben sırf kaşıkla yediriyorum diye,yemek yemediği zamanları biliyorum.o aralar 10 aylıktı. Alt yapısında BLW olduğu için, o aralar hiç yemedi,ben yediriyorum diye.Sora bıraktım kendi haline, o gün bugündür,kendi yiyor.