Wanderlust Melekadatzn ellerini kesfediyor o aylarda hep elleri kollari agzinda bogazinda olucak eger o yuzden endise ettiyseniz dis degil gelisimsel ozelligi ellemeyin mudahale etmeyin ellerini kesfetsin 🌸
Esra26 Melekadatzn Belirti olarak ne gördünüz bilmiyorum ama eğer beyazlık varsa diş gibi, diş kisti de olabilir, görümcemin oğlunda 2.5 aylıkken olmuştu hepimiz diş sanmıştık, kendi kendine kayboldu daha sonra
Toprak-hira59 Melekadatzn Nerden anladınız? Benim oglumda 2.ayindan beri salya akıtıyor cok elleri hep agzinda ama disten olcagni sanmiyorum
Melekadatzn Arkadaşlar yorumlarınızı okudum. Ellerini keşfediyor evet. Ama salyasıda var akıyor sürekli. Bide elimle baktığımda böyle tırtırlı bişeyler değdi elime o yüzden sormak istedim. Çok erkeen 🤦♀️
Zynpskrn Melekadatzn 2 bucuk aydan beri bizde de aynı durum var salyası hiç bitmiyor sürekli eli ağzında memeyi cekiyor ısırıyor şu an 3 ay 3 günlük hala yapıyor bazı büyükler de diş cıkarıyor olabilir diyo bize de olabilir mi gerçekten öyle bişey?
tineanigra Melekadatzn damakları sertleşmeye başladığı için de salya yapıyordur elinize gelen tırtıklı şey de damak olabilir. 2 ay genelde diş için erken ama imkansız değil kuzenim 2 aylıkken çıkarmış diş.
Deletedmom_101 Olur mu olur yiyenim 3 aylıkken diş çıkardı ablamda bu çocuk niye erken diş çıkardı diye doktora götürdü😂
ezgezg Melekadatzn benimki de 2 ay 3 günlük kızım ve damakları beyaz kaşınıyor da. Dişin çıkmasına daha var ama alt yapısı oluşuyor bence o yüzden kaşınıyor. Bir de salyası akıyor çok diş belirtisi..
Deriin Melekadatzn evet olabılır canım oglum şuan 4ay 18 günlük 2 bucuk aylıkken dişi cıkmaya başladı salya fln vardı ihtımal pek vermedım kontrolünde doktorumuz söyledi minigin dişi cıkıyıor annesi dedi 😃
Nursena0606 Melekadatzn elini ağzına götürdüğü için salyası olması normal. Diş etleri de 2-3. Ayda oluşmaya başlar. Ve sert olması da normal.
Ays0 Ihtimal var evet çok erken tüm belirtiler yazilanlar gibi diş harici de olabiliyor benim kızımda 2 aylık belirtileri başladı tam 6. Ayda çıkardı. Diş doktorum kızım 2 aylıkken ee diş falan var mı durumlar ne diye sormuştu. Çok erken değil mi abi gelmez dediğim zaman hiç belli olmaz 2aylik da çıkabilir hatta kız bebekler daha erken diş çıkarırlar genelde demişti