Nasıl bir ülkede yaşıyoruz Allah aşkına. Biz bıktık, yorulduk bu haberlerden. Neden bu davranışı yapan canilere adam akıllı caydırıcı bi ceza yok. Bitmedikleri yetmediği gibi her geçen gün şiddet büyüyor, suçlu oranları büyüyor. Öyle bi yasa çıkaracaksın ki değil öldürmek kadınların saçının teline bile zarar veremeyecekler . Ben de anneyim, kendi adıma, çocuğum adına ve diğer tüm anneler adına korkuyorum. Gerçekten yaşamak pamuk ipliğine bağlı olmamalı. Alıştığımızı sanıyorlar lütfen sesimizi çıkaralım kızlar sosyal medyadan en azından tepkimizi koyalım, yoksa her geçen gün bize doğru yaklaşacak bu haberler.