Lutfen biri bi oneride bulunsun 8 aylik kizim aksam uykusuna yatiricagim zaman sebepsiz yere karni tok alti temiz aglama krizi geliyo asla susturamiyorum en sonunda bayilip uyuyor her aksam boyle ozellikle aksam uykularinda ki dikkt ediyorjm her aksam ayni saate yatiyorum cok yoruldm ve gozyasi yok yani gercekten aglamiyo sinirlenircesine bagriyo anliyamiyorum 1 aydir boyle atak desem bu kdr surmez onerisi olan varmi