Merhabalar bebegim 1 Ay 20 günlük. Doğduğundan beri Sma Opticro ile besliyorum. Son 1 haftadır 60 cc yaptığım halde mamasını tam bitirmiyor. Diliyle ittiriyor. Artık tadını mı beğenmiyor acaba mama değişikliği yapmam doğru olur mu? Bu durumu yaşayan oldu mu hiç ?