Betul52 biz tek kişilik yatak boyutunda aldık biz yerle aynı seviye yanına biz de uzanıyoruz uyuturken kitap okurken iyi oluyor. Normal tek kişilik nevresimler kullanıyoruz. Çok yorgun olduğumda da kızım odasında oynarken yine onun yatağına uzanıp yattığım yerden katılıyorum oyununa